Regulamin sklepu internetowego

  1. Definicje
  2. Postanowienia ogólne
  3. Wymogi techniczne
  4. Zasady korzystania ze Sklepu, składanie Zamówień
  5. Zasady i formy płatności
  6. Realizacja Zamówień i dostawy Produktów
  7. Odstąpienie od umowy przez Konsumenta
  8. Tryb postępowania reklamacyjnego
  9. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
  10. Postanowienia końcowe

Niniejszy regulamin zwany dalej „Regulaminem” określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego firmy nowHearing ul. Wierzbicka7/1, 26-600 Radom
zwanej dalej „Sprzedawcą”. Adres poczty elektronicznej: kontakt@nowhearing.pl

§ 1. DEFINICJE

Poniższe pojęcia mają następujące znaczenie, przy czym odniesienia do wyrażeń w liczbie pojedynczej dotyczą także wyrażeń w liczbie mnogiej i
odwrotnie:

  1. Sklep Internetowy nowHearing (zwany dalej „Sklepem„) – serwis internetowy działający pod adresem
    https://nowhearing.pl umożliwiający składanie Zamówień na dostawę Produktów.
  2. Klient – strona dokonującą zakupów w Sklepie, którą może być osoba fizyczna posiadająca co najmniej ograniczoną zdolność do
    czynności prawnych i ukończone 18 lat (zwana dalej „Konsumentem„) lub inny podmiot, w szczególności przedsiębiorca (zwany dalej
    firmą„).
  3. Produkt – każdy przedmiot sprzedawany za pośrednictwem Sklepu.
  4. Zamówienie – oświadczenie woli złożone przez Klienta poprzez wypełnienie formularza zamówienia dostępnego na stronach Sklepu,
    zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, określające w szczególności rodzaj, cenę i liczbę Produktów.
  5. Dni robocze – wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

§ 2. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, przyjmowania i realizacji Zamówień oraz dostawy Produktów, zasady i formę płatności,
    zasady odstąpienia od umowy oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji.
  2. Regulamin dostępny jest na stronie https://nowhearing.pl który Klient może w każdej chwili
    przeglądać
  3. Zawartość strony internetowej Sklepu stanowi zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny
    (Dz. U. z 1964 Nr 16, poz. 93 ze zm.).
  4. Klient zobowiązany jest do powstrzymywania się od jakiejkolwiek aktywności, która mogłaby wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie Sklepu, w tym w
    szczególności od jakiegokolwiek ingerowania w zawartość Sklepu lub jego elementy techniczne, w tym od dostarczania treści o charakterze
    bezprawnym. Zabronione jest wykorzystywanie Sklepu do celów innych niż jego przeznaczenie, w tym w szczególności rozsyłanie spamu, prowadzenie na
    stronach internetowych Sklepu jakiejkolwiek działalności komercyjnej, reklamowej, promocyjnej itp.

§ 3. WYMOGI TECHNICZNE

Do korzystanie z serwisu Sklepu konieczne jest spełnienie przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych
wymagań technicznych:

  1. Dostęp do sieci Internet
  2. Przeglądarka internetowa Internet Explorer w wersji 10.0 lub nowszej z włączoną obsługą Ja-vaScript i cookies oraz Mozilla Firefox, Google Chrome,
    Opera, Edge w najnowszej wersji z włączoną obsługą JavaScript i cookies.
  3. Aktywne konto poczty elektronicznej.

§ 4. ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU, SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

  1. Złożenie Zamówienia w Sklepie następuje wyłącznie poprzez prawidłowe wypełnienie formularza Zamówienia na stronie internetowej Sklepu.
  2. Złożenie Zamówienia następuje z chwilą kliknięcia przycisku „Złóż zamówienie z obowiązkiem zapłaty” pod prawidłowo wypełnionym formularzem
    Zamówienia. Jeżeli wypełniony formularz zawiera błędne dane uniemożliwiające realizację Zamówienia, po kliknięciu przycisku „Złóż zamówienie z
    obowiązkiem zapłaty” na stronie pojawi się komunikat o błędzie. W takiej sytuacji złożenie zamówienia będzie możliwe po poprawieniu błędnych
    danych w formularzu przez Klienta i powtórnym kliknięciu przycisku „Złóż zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.
  3. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały tydzień.
  4. Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku po godzinie 15:00 oraz w soboty i dni ustawowo wolne od pracy, będą przyjmowane do realizacji w
    najbliższym dniu roboczym.
  5. Cena Produktu na stronie Sklepu wskazana jest w złotych polskich i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT. Podane ceny nie zawierają
    kosztów dostawy i płatności. Całkowity koszt Zamówienia wskazany jest w formularzu Zamówienia przed złożeniem Zamówienia przez Klienta.
  6. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca przesyła Klientowi wiadomością zwrotną (e-mail) na wskazany przez niego adres poczty elektronicznej
    potwierdzenie przyjęcia Zamówienia.
  7. Klient może składać reklamacje związane ze założeniem Zamówienia poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres:
    https://nowhearing.pl Sprzedawca rozpatrzy reklamację niezwłocznie, nie później niż w terminie
    14 dni liczonych od dnia złożenia reklamacji oraz odpowie na złożoną reklamację na podany przez Klienta adres e-mail.
  8. Cena przekreślona odwołuje się do ceny sprzed promocji lub do średniej ceny rynkowej tego samego produktu.
  9. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi w momencie odebrania zamówionych Produktów przez Kupującego.

§ 5. WARUNKI I FORMY PŁATNOŚCI

  1. W Sklepie dostępne są wyłącznie następujące formy płatności:

    • Przelew tradycyjny (płatność powinna zostać dokonana w terminie 7 dni od momentu złożenia Zamówienia. Brak zapłaty oznacza
      anulowanie zamówienia).
  2. Numer konta Sprzedawcy jest następujący:

    13 1050 1793 1000 0097 3497 7193

    Numer konta jest uwidoczniony na stronie internetowej Sklepu i jest przesyłany w e-mailu z potwierdzeniem złożenia Zamówienia.

  3. Sprzedawca dostarcza Klientowi dokument sprzedaży w postaci paragonu fiskalnego lub faktury, wraz z dostarczonym Produktem. W celu wystawienia
    faktury Klient obowiązany jest podać niezbędne dane do jej wystawienia. Dokument sprzedaży stanowi potwierdzenie treści złożonego Zamówienia.

§ 6. ZASADY REALIZACJI ZAMÓWIENIA I DOSTAWY PRODUKTÓW

  1. Zamówienia realizowane są w dni robocze. Zamówienie złożone po godzinie 14, a także w soboty, niedziele i święta są przyjmowane do realizacji w
    najbliższym dniu roboczym.
  2. Dostawa następuje na wskazany przez Klienta w formularzu Zamówienia adres na terenie Polski.
  3. Termin dostawy uzależniony jest od wybranej przez Klienta formy dostawy:

    a) Przesyłka kurierska

    b) Bezpośrednio przez Sprzedawcę

  4. Koszt dostawy uzależniony jest od wyboru sposobu dostawy przez Klienta, a także od gabarytów przesyłki. Ostateczny koszt dostawy wskazany jest w
    formularzu Zamówienia po wybraniu opcji dostawy, a przed złożeniem Zamówienia przez Klienta.
  5. Z chwilą odebrania przesyłki przez Klienta przechodzą na niego korzyści i ciężary z nią związane oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub
    uszkodzenia Produktu.

§ 7. ODSTĄPIENIE OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTA

  1. Kupujący Konsument ma prawo w terminie 7 dni odstąpić od umowy kupna-sprzedaży bez podawania przyczyny, składając oświadczenie na piśmie. Do
    zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  2. Konsument może odstąpić od umowy, informując Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład
    pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Informacje dotyczące możliwości i sposobu skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy kupna –
    sprzedaży zawiera Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
  3. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłanie przez Konsumenta informacji dotyczącej wykonania przysługującego prawa
    odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  4. W przypadku odstąpienia od umowy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 7 dni od dnia, w którym Sprzedawca otrzymał oświadczenie
    Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności z potrąceniem kosztów przesyłek.
  5. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji,
    chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.

§ 8. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO

  1. Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), gdzie wadą fizyczną jest
    niezgodność dostarczonych Produktów z umową. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 2
    (dwóch) lat od dnia wydania Produktu Klientowi.
  2. Reklamacje można wnosić w szczególności na adres e-mail: kontakt@nowhearing.pl lub w formie pisma
    wysłanego pocztą na adres nowHearing, ul. Wierzbicka7/1, 26-600 Radom.

  3. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 7 dni od dnia otrzymania. Odpowiedź w sprawie rozpatrzenia reklamacji Klient otrzyma w sposób
    odpowiadający rodzajowi użytego środka porozumiewania się na odległość.
  4. Klient nabywający Produkt w celu związanym bezpośrednio z jego działalnością zawodową lub gospodarczą (Klient niebędący konsumentem) ma prawo
    złożyć reklamację stosownie do obowiązujących w tej mierze przepisów prawa, przy czym odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady
    fizyczne Produktów ogranicza się do kwoty, jaką Klient zapłacił Sprzedawcy za nabycie danego Produktu.

§ 9. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

  1. W celu skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń Konsument ma możliwość zwrócenia się do właściwego
    terenowo Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej z wnioskiem o:

    • wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą,
    • rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim działającym przy Wojewódzkim
      Inspektoracie Inspekcji Handlowej.
  2. Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, a także zasady dostępu do tych procedur dostępne
    są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz
    pod następującym adresem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

    https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php

§ 10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Regulamin stanowi integralną część umowy sprzedaży zawieranej z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu i może być zmieniany jedynie za
    wyraźnym porozumieniem stron. Nie wyklucza to zmiany Regulaminu przez Sprzedawcę w stosunku do przyszłych umów. Zmiana Regulaminu nie będzie w
    żaden sposób naruszać praw nabytych przez Klienta przed dniem wejścia w życie zmian, w szczególności zamówienia złożone przez Klientów przed
    wejściem w życie zmian Regulaminu będą realizowane według dotychczasowych postanowień Regulaminu.
  2. Klient dokonując Zamówienia w Sklepie wyraża zgodę na gromadzenie i przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych podanych w formularzu
    Zamówienia w rozumieniu Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101 poz. 926 z późn. zm.) wyłącznie w
    celu realizacji umowy sprzedaży. Zasady ochrony danych osobowych Klientów są opisane dokumencie Polityka Prywatności, dostępnym na stronie Sklepu
    https://nowhearing.pl
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  4. Regulamin obowiązuje od dnia 01.12.2020.